Szponzorált tartalom
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegyében születtem, Fehérgyarmaton. A szüleim alkalmazottként dolgoznak különböző mezőgazdasági vállalatoknak. Én már gimnáziumban tudtam, hogy saját céget szeretnék alapítani. Így is történt. Miután diplomát szereztem a nyíregyházi főiskolán, megalapítottam a saját vállalkozásomat. Nem volt egyszerű, de végig támogatott a környezetem, és a sok munka meghozta a gyümölcsét. Harminc éves koromban már elmondhattam magamról, hogy sikeres cégvezető vagyok, aki nemzetközi kapcsolatokkal és értékes tapasztalatokkal bír. Erre mind a mai napig nagyon büszke vagyok.
Negyven éves koromban aztán nagy változás történt az életemben. Egy budapesti utazás során beleszerettem egy nőbe. Az érzéseim nem maradtak viszonzatlanul, Anna viszonozta azokat és ma már a gyerekeim anyja. Megismerkedésünk azonban anno nehéz kérdések elé állított. Anna ragaszkodott hozzá, hogy Budapesten kezdjük el a közös életünket. Én szívesen költöztem Pestre, de a cégem székhelye Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegyében volt. A cég székhelyét nagyon fontos folyamatos felügyelet alatt tartani, hiszen az adóhatóság nagyon figyel arra, hogy a cégek működése jogszerűen történjen. Ha egy küldeményt nem vesznek át az adott cég székhelyén, még az is megtörténhet, hogy elveszik a cég adószámát, ami súlyos anyagi károkat okozhat a vállalkozásnak. Az ilyen fölösleges kiadásokat mindenképp szerettem volna elkerülni. Többek között ezért is biztos voltam benne, hogy a saját vállalkozásomat Pest vármegyébe kell költöztetnem. Érdeklődni kezdtem pesti ismerőseim körében, hogy mi a legmegbízhatóbb székhelyszolgáltatás Budapest közelében.
Ismerőseim egybehangzó véleménye alapján a Gross Office Kft-t kerestem meg a szekhelyszolgaltatas24.hu oldalon. Ez a cég olyan budapesti székhelyszolgáltató, amely tizenegy éves szakmai tapasztalatával biztosítja ügyfelei zavartalan tevékenységét. Már az első benyomás is pozitív volt, amit a cég gyakorolt rám. A honlap szép designnal rendelkezik, látszik, hogy fontos volt a Gross számára az igényes megjelenés. Gyorsan felvettem velük kapcsolatot. Tájékoztattak arról, hogy a székhelyáthelyezés gyors és könnyű folyamat, amely minden vállalkozás számára megengedett. Sőt, magyarázatot sem kell adni rá. Ezek az információk megnyugtattak, hiszen a költözés során tele voltam túlnyomó részt alaptalan aggodalmakkal.
A Gross Office Kft. azóta is kiemelkedően megbízható partnerem. A cégem Újlengyelen kapott új székhelyet. Itt nem kell iparűzési adót fizetnem, hiszen a település önkormányzata eltekint ettől, így nagyon alkalmas az adóoptimalizálásra. Nagyon nagy megkönnyebbülést jelentett számomra, hogy a cég bejelentett székhelye már nem az otthonom. Ez azért fontos, mert egy esetleges végrehajtás során így nem foglalják le személyes ingóságaimat. Más előnyök is folyamatosan meggyőznek arról, hogy jó döntést hoztam, amikor a budapesti székhelyszolgáltatók közül a Grosst választottam.
A Gross Office Kft. kihelyezte a cégtáblámat Újlengyelen. Átveszik az összes levelet és küldeményt, amelyet a cégem részere küldenek ki. Beszkennelik és elektronikus úton továbbítják számomra az összes átvett levelet. A bejelentett székhelyre érkező hatóságokat törvényszerűen fogadják, ha ilyesmi történne. Ezek a dolgok nem apróságok. Mindig nagyon odafigyelek rá, hogy partnereim olyan minőséget képviseljenek, amilyen minőséget elvárok magamtól is. A székhely esetében hatványozottan igazak ezek az alapvetések, hiszen az adóhatóság komoly figyelmet fordít arra, hogy minden törvényszerűen működjön a magyar vállalkozásokban. Mióta Budapesten élek a feleségemmel, nem aggódok a székhely miatt. Azóta is hálás vagyok az ismerőseimnek, akiknek az egybehangzó véleménye alapján végül a Gross Office székhelyszolgáltatót választottam. A „székhelyszolgáltatás budapest” témakörén belül, az internet népe szerint is ez az egyik legjobb – ha nem a legjobb tényleg.